قیمت باتری برنا باتری

 

خرید باطری برنا

باتری برنا

خرید حضوری و آنلاین انواع باتری برنا ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴، ۸۰، ۸۸ آمپر با قیمت ارزان و خدمات تعویض و نصب در محل

باتری برنا برای خودرو سواری با چه آمپرهایی تولید می‌شود؟

باتری برنا با ظرفیت 45 تا ۲۰۰ آمپر تولید می‌شود. البته خودروهای سواری سبک از باطری ۵۵ تا ۸۰ آمپر آن استفاده می‌کنند.

باتری برنا ساخت کدام کارخانه باطریسازی است؟

مزیت استفاده از باطری برنا برای خریداران چیست و چرا متخصصین برق خودرو استفاده از آن را توصیه می‌کنند؟

خرید باطری برنا از فروشگاه ایران باتری چه مزایایی نسبت به سایر فروشگاه‌های دارد؟

باتری برنا Borna

کارخانه برناباتری به عنوان یک برند معتبر ایرانی، باطری برنا را با آمپراژهای گوناگون و کیفیت بالا تولید می‌کند. تولید باتری برنا در آمپراژ گوناگون باعث می‌شود تا مالکان خودرو متناسب با نوع ماشین و نیاز خود محصول موردنظرشان را خریداری نمایند. کیفیت بالای ساخت باطری Borna باعث شده تا متخصصین این حرفه به راحتی به آن اعتماد می‌کنند. تلفیق تکنولوژی و مواد اولیه مناسب به این باتری هویت خاص و موثری بخشیده است. یکی از ویژگی‌های ممتاز باتری برنا قیمت مناسب آن برای خریدار است. همین امر توجه بازار را به سمت آن جلب کرده است.

در ادامه این مطلب درباره باطری برنا مطالب بیشتری خواهید آموخت و شیوه خرید آن با قیمت مناسب نیز در اختیار شما مشتریان عزیز و مالکین خودرو قرار خواهد گرفت. با ایران باطری همراه باشید.

باطری برنا

باتری برنا به عنوان مهم‌ترین محصول کارخانه تولید کننده آن بین متخصصین برق خودرو جایگاه ویژه ای دارد. کارخانه برنا به مصرف کنندگان این اطمینان را می‌دهد که با خیال آسوده محصولات آن را خریداری و استفاده نمایند. محصولات دیگر برنا عبارتند از :

باتری زیتکس

باتری سحر

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت، چگونگی خرید و سفارش آنلاین انواع باطری برنا همراه با خدمات تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

انواع باطری برنا

باتری برنا در دو نوع اسیدی و اتمی تولید می‌شود، البته در سالهای اخیر بیشتر تمرکز این شرکت بر تولید باتری اتمی آن است. پرکاربردترین آمپراژ باطری برنا ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴ و ۸۰ آمپر هستند. باتری Borna می‌تواند برای ماشین‌هایی همچون پراید، تیبا، پژو۴۰۵، پژو ۲۰۶، سمند، پرشیا، ال۹۰، دنا، ساینا، رانا،هایما، زانتیا و… مورد استفاده قرار بگیرد.

سایز و اندازه باطری برنا متناسب با آمپر آن افزایش می‌یابد. به عبارت دیگر هر چه ظرفیت آن بیشتر باشد، اندازه آن نیز بزرگتر است. رانندگان خودروهای سواری سبک از باتری ۱۲ ولت و مالکان ماشین‌های سنگین نیز از نوع ۲۴ ولت باطری برنا استفاده می‌کنند.

باتری اتمی و اسیدی برنا

آیا می‌دانستید کارخانه برناباطری دومین کارخانه ساخت باتری در ایران می‎‌باشد و در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است؟ از همان سال تاکنون این کارخانه همواره محصولات جدیدی روانه بازار کرده است…

برنا باتری

اگر در جست و جوی یک باتری مناسب برای خودرو خود هستید ما به شما باطری Borna را پیشنهاد خواهیم کرد.

قیمت

اگر تا به حال اقدام به خرید محصولی مانند باتری ماشین کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که بین برندهای مختلف آن اختلاف قیمت زیادی وجود دارد. حتی در بسیاری از موارد برای یک برند باتری با یک ظرفیت مشخص در فروشگاه‌های مختلف حتی تا ۳۰ درصد اختلاف قیمت دارند. اگر در اینترنتی گشتی زده باشید متوجه خواهید شد که قیمت باتری برنا نیز شامل همین قانون می‌باشد و در فروشگاه‌های مختلف با قیمت متفاوت به مشتریان فروخته می‌شود. مطمئنا همه افراد ترجیح می‌دهند باتری مناسب را با قیمت ارزان تر خریداری کنند.

ایران باتری به عنوان نماینده رسمی شرکت برنا باطری محصولات این کارخانه را با ارزان‌ترین قیمت موجود در بازار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به طور تقریبی قیمت باتری Borna در فروشگاه ایران باطری ۱۵ تا ۲۵ درصد ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌های آنلاین یا فروشگاه‌های حضوری است. این مهم با کاهش سود حاصل از فروش و داشتن نمایندگی رسمی برنا باتری برای ما محقق شده است.

 

خرید

خرید باتری برنا مانند تمامی محصولات فروشگاه ایران باطری به روش‌های مختلف امکان‌پذیر است. همکاران ما در این فروشگاه برای رفاه حال شما مشتریان هر دو امکان خرید حضوری و غیرحضوری را ایجاد کرده‌اند. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید آنلاین باطری برنا از بخش فروشگاه سایت ایران باتری اقدام نمایید و ضمنا با سایر محصولات ما  و اطلاعات مرتبط با آنها نیز آشنا شوید. روش خرید آنلاین باتری برنا با توجه به درگاه پرداخت مطمئن سایت ایران باطری کاملا به صورت امن انجام می‌شود.

خرید حضوری می‌تواند یک گزینه دیگر برای سایر مشتریان باشد که تجربه خوبی از خریدهای آنلاین قبلی خود از سایت‌های دیگر ندارند. برای رفاه و اطمینان خاطر این افراد امکان خرید باتری برنا به صورت حضوری نیز در فروشگاه ایران باتری فراهم است. کافی است شما به محل فروشگاه ما مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید با یک تماس با ایران باتری محصول موردنظر خود را در محل موردنظرتان تحویل گرفته و سپس وجه آن را پرداخت کنید.

نصب و تعویض

فروشگاه ایران باتری با سالها فعالیت در زمینه عرضه انواع باتری ایرانی و خارجی، به مشتریان خود خدمات ویژه ای ارائه می‌کند. نخست لازم به ذکر است که احتمالا اگر مطالب این صفحه را خوانده باشید، در زمان تعویض باتری ماشین خود تصمیمتان این است که باتری برنا را با باطری قبلی خود تعویض کنید. در این حالت اگر یک فرد معمولی باشید که به صورت تخصصی از برق خودرو اطلاع نداشته باشد برای تعویض و نصب باتری خود با مشکل روبه‎‌رو خواهید شد.

فروشگاه ایران باتری جهت رفاه شما مردم عزیز انواع خدمات تعویض و نصب باتری برنا را در محل موردنظر شما به صورت رایگان انجام می‌دهد. ضمنا قبل از تعویض باتری شما با یک باتری Borna تست سلامت دینام و سایر تست‌های مربوطه را از خودرو شما خواهد گرفت. در این حالت اگر مشکل مربوط به باتری شما نباشد همکارمان به شما اطلاع می‌دهد تا هزینه اضافی پرداخت نکنید. هدف ما این است که شما با رضایت کامل و کمترین هزینه باتری خودرو خود را تعویض یا نصب کنید.

باطری برنا

 

اتری برنا

برنا باتری

برنا باتری تولید کننده باطری باکیفیت و معتبر ایرانی با قیمت مناسب

هیچ محصولی مطابق با انتخاب شما یافت نشد.

برنا باطری

شرکت تولیدی برنا باتری یک شرکت فعال و خوش سابقه در تولید باتری ماشین می‌باشد. تا مدتها کارخانجات صبا باتری تنها شرکت تولید باتری خودرو در ایران بود اما در سال ۱۳۶۹ با توجه به كمبود شديد باتری ماشین در كشور این شرکت در اصفهان و منطقه صنعتی مبارکه آعاز به فعالیت کرد.

در طی سالهای اخیر شرکت‌های زیادی در زمینه تولید باتری ماشین فعالیت می‌کنند. در این عرصه رقابت، همواره برنا باتری سهم خاص و ویژه ای از بازار باتری ماشین داشته است. داشتن گواهینامه‌های بین المللی متعدد نشان از کیفیت بالا و طول عمر مناسب محصولات برنا باطری است.
 

برای کسب مشاوره و گرفتن قیمت، چگونگی خرید و سفارش آنلاین انواع باتری خودرو تولید شرکت برناباتری به همراه خدمات تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

طول عمر و ضمانت

یکی از مهمترین دغدغه‌های خریداران باتری ماشین طول عمر و ضمانت آنهاست. امروزه در بازار باتری ماشین برندهای متفرقه و نامعتبر زیادی وجود دارد که علیرغم قیمت بالا از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. اما محصولات برنا باطری به عنوان یک برند شناخته شده از این قضیه مصون است.  محصولات شرکت برنا اکثر گواهینامه‌های معتبر داخلی را اخذ کرده‌اند و حائز استانداردهای لازم شده‌اند. محصولات برناباتری دارای ضمانت نامه حداقل یک ساله هستند. البته بررسی های تجربی نشان داده است که محصولات برنا حداقل ۲ سال و غالبا تا جندین سال در خودرو شما بدون مشکل خاصی برق خودرو را تامین خواهند کرد.

محصولات برنا باطری

برنا باتری در طول فعالیت خود اقدام به تولید انواع باتری ماشین نموده است. بسیاری از این محصولات مدتها در بازار باتری ماشین حضور دارند. بعضی از محصولات نیز در سالهای اخیر با توجه به نیاز بازار باتری ماشین و تنوع ماشین‌های جدید تولید شده‌اند. در ادامه با برخی از معروفترین برندهای برنا آشنا خواهیم شد.

باتری برنا

شناخته شده‌ترین محصول برناباتری، بی شک باطری برنا است. این محصول خاص و باکیفیت همواره جز محصولات پر متقاضی برنا باتری است. باتری برنا در ظرفیت ۳۵ تا ۲۰۰ آمپر تولید می‌شود. این برند موفق به اخذ اکثر گواهینامه‌های بین المللی شده است. در آمپرهای پایین باتری برنا اتمی و در آمپرهای بالا مانند ۱۵۰، ۱۷۰ و ۲۰۰ این باتری از نوع اسیدی است.

باتری ایاس

یکی دیگر از تولیدات شناخته شده برنا باطری باتری ایاس یا EAS است. باتری ایاس در دو نوع اتمی و اسیدی تولید می‌شود. آمپرهای تولیدی این باتری از ۵۰ تا ۲۰۰ آمپر را شامل می‌شود. باتری ایاس با تکنولوژی‌های متفاوتی تولید می‌شود و طرفداران زیادی دارد. البته میزان تقاضای این باتری نسبت به برخی تولیدات برنا باتری نسبتا کمتر است.

باتری گلوبال

باتری گلوبال همانطور که از نام آن مشخص است یک برند عمومی برناباطری می‌باشد. باتری گلوبال در ظرفیت‌های ۳۵ تا ۲۰۰ آمپر تولید می‌شود و دارای ضمانت نامه ۱۴ ماهه برای باتری سبک و ۸ ماهه برای باتری های سنگین می‌باشد. باتری گلوبال در هر دو نوع اسیدی و اتمی تولید می‌شود. شما می‌توانید انواع باتری گلوبال را از ایران باتری خریداری نمایید.

باتری زیتکس

باتری زیتکس جز تولیدات جدید برنا باتری است که انواع آن می‌تواند در خودروهای سواری و ماشین‌های سنگین مورد استفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید باتری زیتکس را در ظرفیت‌های گوناگون از ۳۵ آمپر تا ۲۰۰ آمپر تهیه کنید. این محصول همینک جز تولیدات پرفروش کارخانه برنا است و استانداردهای مختلف در تولید آن رعایت شده است.

باتری برنا باریوم

برنا باریوم جدیدترین محصول برناباتری است. این باتری با تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است و کیفیت بسیار متفاوتی دارد. باتری برنا باریوم از نوع اتمی است و برای انواع خودروهای سواری مناسب می باشد. شما می‌توانید برای خرید باتری برنا باریوم با بالاترین کیفیت ساخت به فروشگاه ایران باتری مراجعه کرده و آن را خریداری نمایید.

باتری اکتیو

باتری اکتیو یک برند تولیدی دیگر از محصولات برناباطری است و شاید بتوان آن را جز چند برند اصلی برنا باتری برشمرد. باتری اکتیو کیفیت مناسبی دارد و خریداران از انتخاب آن راضی هستند. این باتری نشان استاندارد داشته و از سال ۱۳۹۲ تولید آن آغاز شده است. شما می توانید انواع باتری اکتیو را از فروشکاه ایران باتری خریداری نمایید.

نمایندگی برنا باتری اصفهان در تهران

خرید باتری پریمیوم

 

باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان باتری

خرید حضوری و آنلاین انواع باتری اوربیتال پریمیوم ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰ و ۷۴ آمپر با قیمت مناسب و خدمات تعویض و نصب در محل

باتری اوربیتال پریمیوم برای خودرو سواری اصولا چند آمپر است؟

باتری اوربیتال پریمیوم از ۳۰ تا ۹۰ آمپر تولید می‌شود. البته نوع پرکاربرد آن برای خودروهای سواری از ۵۵ تا ۷۴ آمپر می‌باشد.

باتری اوربیتال پریمیوم ساخت کدام کارخانه باطری است؟

چرا استفاده از باطری اوربیتال پریمیوم سپاهان باتری به دارندگان خودرو پیشنهاد می‌شود؟

خرید باطری اوربیتال پریمیوم از فروشگاه ایران باتری چه مزیتی نسبت به سایر فروشگاه‌های دارد؟

باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان

شرکت سپاهان باتری به عنوان یک برند معتبر باتری اوربیتال پریمیوم را با آمپراژهای گوناگون و کیفیت بالا تولید می‌کند. تولید باتری در آمپراژ گوناگون باعث شده تا هر خریدار متناسب با نیاز خود محصول موردنظرش را خریداری نماید. کیفیت ساخت باطری اوربیتال به گونه‌ای است که متخصصین این حرفه به راحتی به آن اعتماد می‌کنند. به کارگیری درست تکنولوژی و مواد مرغوب به کار رفته در ساخت این باتری آن را به محصولی ممتاز تبدیل کرده است. یکی از ویژگی‌های خاص این باتری این است که با داشتن استانداردهای اروپایی اما قیمت بسیار مناسبی دارد. همین امر توجه بازار را به سمت آن جلب کرده است.

در ادامه این مطلب درباره باتری اوربیتال پریمیوم مطالب بیشتری خواهید آموخت و شیوه خرید آن با قیمت مناسب نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با ایران باطری همراه باشید.

باطری اوربیتال پریمیوم سپاهان باتری

برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین انواع باطری اوربیتال پریمیوم سپاهان همراه با خدمات تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

انواع باطری اوربیتال پریمیوم سپاهان

نخستین نکته درباره باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان باتری این است که تنها به صورت اسیدی یا همان خشک تولید می‌شود. پس قوانین و شرایط آن از اصول باتری‌ اتمی پیروی می‌کند که قبلا درباره آن توضیحات زیادی داده‌ایم.

پرکاربردترین آمپراژ این باتری ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰ و ۷۴ آمپر هستند. باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان متناسب با نیاز خودروهای سبک، سواری و شاسی بلند طراحی شده است.

نکته دیگری که درباره این باتری وجود دارد این است که هرچه آمپر آن بیشتر شود سایز و ابعاد آن نیز بزرگتر خواهد شد.

 

انواع باتری اوربیتال پریمیوم

قیمت

یکی از چالش‌هایی که مالکان خودرو در زمان خرید باتری اوربیتال پریمیوم با آن مواجه می‌شوند اختلاف قیمت آن  در فروشگاه‌های آنلاین است. ایران باتری به عنوان نماینده رسمی سپاهان محصولات این کارخانه را با ارزان‌ترین قیمت موجود در بازار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به طور میانگین هر محصول در فروشگاه ایران باتری ۱۰ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌های آنلاین یا فروشگاه‌های جضوری خرید باتری است. این مهم با کاهش سود حاصل از فروش و داشتن نمایندگی رسمی برای ما محقق شده است.

مسئله دیگر این است که با افزایش آمپر باتری قیمت ان نیز بالا می‎‌رود. البته تحویل باطری داغی هزینه نهایی شما را کاهش می‌دهد.  در حال حاضر باتری اوربیتال پریمیوم ۵۵ آمپر در فروشگاه ایران باتری حدود ۶۵۰هزار تومان قیمت دارد که نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین حدود ۲۰ درصد ارزانتر است. البته باید توجه داشته باشید که قبل از خرید با یک تماس از آخرین قیمت مطلع شوید.

 

خرید

خرید باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان مانند سایر محصولات فروشگاه ایران باطری است. همکاران ما در این فروشگاه هر دو امکان خرید حضوری و غیرحضوری را برای مشتریان خود ایجاد کرده‌اند. شما می‌توانید در صورت تمایل گزینه خرید آنلاین را از بخش فروشگاه سایت ما انتخاب کرده و ضمنا با سایر محصولات ما  و اطلاعات مرتبط با آنها نیز آشنا شوید. روش خرید آنلاین با توجه به درگاه پرداخت مطمئن سایت ایران باتری کاملا به صورت امن انجام می‌شود.

خرید حضوری می‌تواند یک گزینه دیگر برای سایر مشتریان باشد که تجربه خوبی از خریدهای آنلاین خود از سایت‌های دیگر ندارند. برای رفاه و اطمینان خاطر این افراد امکان خرید حضوری نیز در فروشگاه ایران باتری فراهم است. کافی است شما به محل فروشگاه ما مراجعه کنید. سفارش تلفنی هم راحت‌ترین نوع خرید است که شما با یک تماس با فروشگاه ایران باتری می‌توانید محصول موردنظر خود را در محلی که مایل هستید تحویل گرفته و سپس وجه آن را پرداخت کنید.

نصب و تعویض

فروشگاه ایران باتری به خریداران محصولات خود خدمات متنوعی ارائه می‌دهد که در ادامه به یکی از موارد پرکاربرد آن می‌پردازیم.

زمانی که باتری ماشین شما بنا به هر دلیلی از کار میفتد احتمالا اگر مطالب این صفحه را خوانده باشید، تصمیمتان این است که باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان را با باتری قبلی خود تعویض کنید. در این حالت اگر یک فرد معمولی باشید که به صورت تخصصی از برق خودرو اطلاع نداشته باشد برای تعویض و نصب باتری خود با مشکل روبه‎‌رو خواهید شد.

فروشگاه ایران باتری جهت رفاه شما مردم عزیز انواع خدمات تعویض و نصب باتری را در محل موردنظر شما به صورت رایگان انجام می‌دهد. ضمنا قبل از تعویض باتری شما با یک باتری اوربیتال پریمیوم سپاهان، تست سلامت دینام و سایر تست‌های مربوطه را از خودرو شما خواهد گرفت. در این حالت اگر مشکل مربوط به باتری شما نباشد همکارمان به شما اطلاع می‌دهد تا هزینه اضافی پرداخت نکنید.

باتری سپاهان وان سلور

 

باطری اوربیتال وان سیلور

                                                                                 امداد باتری ایران

«»

باتری اوربیتال وان سیلور یکی از محصولات مهم کارخانه سپاهان و از سری محصولات دسته Orbital است. تکنولوژی فوق العاده ساخت آن و کیفیت و قدرت بالای آن باعث شده تا این باطری موفق به اخذ گواهی های بین المللی معتبری شود. این باتری بین متخصصین برق خودرو از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. کمترین ظرفیت این باتری نوع ۳۵ آمپر آن بوده که برای خودروهای سواری سبک با مصرف کم به کار برده می‌شود. اگر قصد خرید باتری ماشین باکیفیت را دارید، باتری اوربیتال وان یک انتخاب مناسب برای شما می‌باشد.

 

 

قیمت باطری اوربیتال وان سیلور سپاهان

ایران باتری به عنوان مرجع تخصصی اطلاع رسانی درباره انواع باتری خودرو و همچنین بزرگترین فروشگاه آنلاین فعال در این زمینه انواع باتری اوربیتال وان سیلور را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب به شما ارائه می کند. شما می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری از خدمات ایران باتری برای خرید، نصب و تعویض باتری اوربیتال وان سیلور خود بهره مند شوید. قیمت انواع باطری اوربیتال وان سیلور با ظرفیت‌های گوناگون در فروشگاه ایران باتری موجود است.

با خرید از ایران باتری هزینه ارسال برای شما رایگان خواهد بود و ضمنا تکنسین نصاب آن را به طور رایگان برای شما نصب خواهد کرد. این خدمات رایگان باعث خواهد شد هزینه نهایی باطری برای شما کاهش یابد و قیمت آن برای شما به صرفه باشد.

 

نصب و تعویض باطری اوربیتال وان سیلور

اکثر افراد هنگام خرید اینترنتی باطری ماشین یک دغدغه درست دارند. این دغدغه مربوط به فرآیند نصب آن است. اما با خرید از فروشگاه ما دغدغه ای برای شما باقی نخواهد ماند. با خرید اینترنتی از ایران باتری قبل از تعویض خدمات تست دینام به صورت رایگان برای خودرو شما انجام خواهد شد تا در صورت عدم مشکل مرتبط با باتری از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود. همچنین همکاران ما به صورت رایگان در محل موردنظر شما حاضر خواهند شد و فرآیند نصب و تعویض باتری  را برای شما انجام خواهند داد.

 

در جدول زیر، فهرست قیمت باتری اوربیتال وان پاور ایکس در آمپرهای مخالف درج شده است. قیمت های ذکر شده در ذیل با دریافت باتری کهنه محاسبه شده است.

قیمت باطری اوربیتال وان سیلور , پاور ایکس (باطری اوربیتال one power x)

باتری اوربیتال وان سیلور

آمپر قیمت باتری (برحسب تومان)
۵۰ ۰۰۰,۰۰۰
۵۵ ۰۰۰,۰۰۰
۶۰ ۰۰۰,۰۰۰
۶۶ ۰۰۰,۰۰۰
۷۰ ۰۰۰,۰۰۰
۷۴ ۰۰۰,۰۰۰
۸۸ ۰۰۰,۰۰۰

باتری اوربیتال وان محصول شرکت سپاهان باتری اصفهان می باشد .

شرکت سپاهان باطری در یک دهه اخیر توانسته جای خود را در صنعت باتری خودرو با تولید باتری های مرغوب و با کیفیت (باتری اوربیتال وان)تثبیت کند.

باتری  ۵۵ اوربیتال   پراید ۲۰۶ دوو باتری فابریک پراید

باتری ۶۰ اوربیتال   ال۹۰, رانا ,ام وی ام ,mvm ,     آر دی , RD, آریو, ماکسیما, تویوتا ,رفور ,سراتو ,سوزوکی, ویتارا,toyota R4مناسب برای
میتسوبیشی میراژ ، ASX ، هوندا آکورد ، CRV ، HRV
نیسان پت فایندر ، پیکاپ ، تینا ، سافاری ، قشقایی ، جوک ، سرانزا
سوزوکی گرند ویتارا ، مزدا ۲ و ۳T ، لکسوس NX200T

هیوندای i30 ، کیا کارنز ، ریو ۵ ، فولکس گلف
ال ۹۰ ، سیمبل ، ساندرو ، کپچر ، ولوو C70
تویوتا ۲F ، ۳F ، کارینا ، کرونا ، کریسیدا ، لندکروز ، هایلوکس
یاریس ، پژو ۲۰۰۸ ، رانا ،پروتن جن 

باتری ۶۶ اوربیتال سمند, پژو ۴۰۵, پژو پارس ,پژو ,پرشیا سمند, سمند EF7 ,دنا ,دنا پلاس

باتری ۷۰ اوربیتال   هیوندایی ,هیوندایی سانتافه, لکسوس ,آزرا, تویوتا , تویوتا کمری ,تویوتا پرادو

باتری ۷۴ اوربیتال سیلور

قیمت باتری سوزوکی

 

باتری سوزوکی سپاهان باتری

خرید حضوری و آنلاین انواع باتری سوزوکی سپاهان باطری ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴، ۸۰ و سایر آمپراژهای درخوستی با خدمات تعویض و نصب در محل

باتری سوزوکی یا suzuki در چه کشوری و چه کارخانه‌ای ساخته می‌شود؟

باطری سوزوکی یک محصول خاص و ویژه می‌باشد که توسط شرکت سپاهان باتری و تحت لیسانس سوزوکی ژاپن ساخته می‌شود.

باطری سوزوکی در چه آمپرهایی و برای چه ماشین‌هایی تولید می‌شود؟

مزیت استفاده از باتری سوزوکی نسبت به انواع دیگر باطری چیست؟

خرید باطری سوزکی از ایران باتری چه مزایایی دارد؟

باتری سوزوکی Suzuki

باتری سوزوکی را می‌توان حاصل همکاری مشترک کارخانه سپاهان و سوزوکی دانست. این دو کارخانه بزرگ هر دو در کشور خود در زمینه ساخت باطری ماشین صاحب اسم و رسم هستند. باتری Suzuki یک تجربه موفق برای صنعت ساخت باتری در ایران محسوب می‌شود.

باتری Suzuki با لایسنس ژاپن و تحت ضمانت ایران به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود. بزرگی نام برند و خوش ساخت بودن این محصول باعث شده تا باطری سوزوکی مورد علاقه و توجه صاحبان خودرهای لوکس قرار بگیرد. مدت زمان بالای گارانتی این محصول نشان دهنده آن است که شرکت شرکت سپاهان باتری به کالای خود اعتماد زیادی دارد. در ساخت این باتری از مواد مرغوبی استفاده می‌شود. تولید باتری سوزوکی در آمپراژ گوناگون باعث شده تا برای همه دارندگان خودرو این باتری بسیار مناسب باشد. 

باطری suzuki

نخستین بار همکاری شرکت سوزوکی و سپاهان باتری در سال ۱۳۹۵ آغاز شد و طی این مدت روابط مثبت و مناسبی بین دو کارخانه برقرار بوده است.

در ادامه این مطلب درباره باتری سوزوکی یا Suzuki مطالب بیشتری خواهید آموخت و شیوه خرید اینترنتی و حضوری آن با قیمت مناسب نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با ایران باطری همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین انواع باطری سوزوکی سپاهان همراه با خدمات تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

انواع باطری سوزوکی

انواع باطری سوزوکی با امپراژ گوناگون اما تنها به صورت اتمی تولید می‌شود. این نشان می‌دهد که شرکت‌های سازنده آن به رفاه مشتریان خود توجه ویژه‌ای داشته‌اند. باتری اتمی یا خشک امروزه اغلب بازار باتری ایران و جهان را تصاحب کرده است. باتری سوزوکی برای خودروهای سواری با آمپر ۳۵، ۴۵، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴ و ۸۰ تولید می‌شود. خودروهای سنگین هم می‌توانند از آمپر ۹۰ تا ۲۰۰ این باتری را استفاده کنند. 

قبل از خرید باطری سوزوکی دقت داشته باشید که با افزایش ظرفیت آمپراژ این باتری سایز آن نیز بزرگتر خواهد شد. ممکن است یک نوع این باتری برای نصب به مکانی بیشتر از محفظه تعبیه شده در ماشین شنا نیاز داشته باشد.

انواع باتری سوزوکی

انواع مختلف باتری سوزوکی در کشورهای عراق، افغانستان و حتی روسیه بین دارندگان خودرو بسیار محبوب است. جالب است بدانید که کیفیت باطری سوزوکی تولید شده در شرکت سپاهان باتری با نوع ژاپنی و اصل آن از لحاظ کیفی رقابت بسیار نزدیکی دارد.

قیمت

قیمت باتری ماشین به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی به علت کیفیت و کارایی بالایی که این محصول نسبت به سایر باتری‌های خودرو دارد قیمت آن کمی بیشتر است.

در مراکز فروش باتری و فروشگاه‌های آنلاین، این محصول با قیمت‌های متفاوت فروخته می‌شود. به طور واضح هرچه آمپر این باتری بالاتر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. ضمنا تاریخ تولید و ساخت باتری نیز در قیمت آن موثر است. هرچه تاریخ ساخت جدیدتر باشد، ارزش باتری بیشتر خواهد بود. ضمنا مراکز فروش حضوری و آنلاین سودهای متفاوتی را از مشتریان خود خواهند گرفت. فروشگاه ایران باتری با اطمینان اظهار می دارد که با ارزان ترین قیمت  و بالاترین کیفیت نسبت به سایر فروشگاه‌ها باطری سوزوکی را در اختیار شما مشتریان قرار می‌دهد.

خرید

خرید باتری سوزوکی به دو صورت اصلی حضوری و آنلاین امکان پذیر است. در شیوه نخست خریداران و متقاضیان این باتری می توانند به مراکز فروش این باتری مراجعه کرده و به صورت حضوری باتری سوزوکی موردنظر خود را با آمپر مناسب خریداری نمایند. شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش ما به صورت حضوری اقدام به خرید باطری سوزوکی موردنظر خود بنمایید.

شیوه دیگر خرید این باتری به صورت اینترنتی یا غیرحضوری است. در این شیوه می‌توانید با یک تماس تلفنی یا از طریق بخش فروشگاه سایت ایران باتری محصول موردنظر خود را خریداری کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

همکاران ما در فروشگاه ایران باتری انواع شیوه‌های خرید باطری سوزوکی را برای شما فراهم کرده اند.

 

نصب و تعویض

نصب و تعویض باتری سوزوکی چالش مهم دیگری است که خریداران پس از خرید این محصول با آن مواجه هستند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ایران باتری به صورت حضوری  اقدام به نصب یا تعویض باتری سوزوکی موردنظر خود نمایید. ضمنا خدمات نصب و تعویض باطری سوزوکی در فروشگاه ایران باتری به طور رایگان انجام می‌شود.

در صورتی که اقدام به خرید غیرحضوری باتری سوزوکی نمایید  و یا نیاز به حضور متخصص در محل داشته یاشید، متخصصین ما به محل موردنظر شما اعزام خواهند شد. متخصصین ما ابتدا موارد لازم مانند تست دینام و سلامت برق باتری را امتحان کرده و در صورت نیاز به طور رایگان خدمات تعویض و نصب باطری سوزوکی را انجام می‌دهند.

باتری سوزوکی را می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت از فروشگاه ایران باتری خریداری نمایید. فقط قبل از خرید با همکاران ما تماس برقرار نمایید تا از قیمت روز این باطری مطلع شوید.

باتری سوزوکی برای کدام خودروهای ایرانی سواری مناسب می‌باشد؟

آیا دارندگان خودروهای خارجی نیز می‌توانند از باتری سوزوکی استفاده کنند؟

باطری اوربیتال وان

 

امداد باتری ایران

باطری اوربیتال وان 

 

باطری اوربیتال وان یکی از محصولات مهم کارخانه سپاهان و از سری محصولات دسته Orbital است. تکنولوژی فوق العاده ساخت آن و کیفیت و قدرت بالای آن باعث شده تا این باطری موفق به اخذ گواهی های بین المللی معتبری شود. این باتری بین متخصصین برق خودرو از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. کمترین ظرفیت این باتری نوع ۳۵ آمپر آن بوده که برای خودروهای سواری سبک با مصرف کم به کار برده می‌شود. اگر قصد خرید باتری ماشین باکیفیت را دارید، باتری اوربیتال وان یک انتخاب مناسب برای شما می‌باشد.

 

قیمت باطری اوربیتال وان سپاهان

ایران باتری به عنوان مرجع تخصصی اطلاع رسانی درباره انواع باتری خودرو و همچنین بزرگترین فروشگاه آنلاین فعال در این زمینه انواع باتری اوربیتال وان سیلور را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب به شما ارائه می کند. شما می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری از خدمات ایران باتری برای خرید، نصب و تعویض باتری اوربیتال وان خود بهره مند شوید. قیمت انواع باطری اوربیتال وان  با ظرفیت‌های گوناگون در فروشگاه ایران باتری موجود است.

با خرید از ایران باتری هزینه ارسال برای شما رایگان خواهد بود و ضمنا تکنسین نصاب آن را به طور رایگان برای شما نصب خواهد کرد. این خدمات رایگان باعث خواهد شد هزینه نهایی باطری برای شما کاهش یابد و قیمت آن برای شما به صرفه باشد.

 

نصب و تعویض باطری اوربیتال وان

اکثر افراد هنگام خرید اینترنتی باطری ماشین یک دغدغه درست دارند. این دغدغه مربوط به فرآیند نصب آن است. اما با خرید از فروشگاه ما دغدغه ای برای شما باقی نخواهد ماند. با خرید اینترنتی از ایران باتری قبل از تعویض خدمات تست دینام به صورت رایگان برای خودرو شما انجام خواهد شد تا در صورت عدم مشکل مرتبط با باتری از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود. همچنین همکاران ما به صورت رایگان در محل موردنظر شما حاضر خواهند شد و فرآیند نصب و تعویض باتری  را برای شما انجام خواهند داد.

باتری اوربیتال

آمپر قیمت باتری (برحسب تومان)
۵۰ ۰۰۰,۰۰۰
۵۵ ۰۰۰,۰۰۰
۶۰ ۰۰۰,۰۰۰
۶۶ ۰۰۰,۰۰۰
۷۰ ۰۰۰,۰۰۰
۷۴ ۰۰۰,۰۰۰
۸۸ ۰۰۰,۰۰۰

باتری اوربیتال وان محصول شرکت سپاهان باتری اصفهان می باشد .

شرکت سپاهان باطری در یک دهه اخیر توانسته جای خود را در صنعت باتری خودرو با تولید باتری های مرغوب و با کیفیت (باتری اوربیتال وان)تثبیت کند.

«نمایندگی باطری اوربیتال وان سپاهان»

باتری  ۵۵ اوربیتال   پراید ۲۰۶ دوو 

باتری ۶۰ اوربیتال   ال۹۰, رانا ,ام وی ام ,mvm ,     آر دی , RD, آریو, ماکسیما, تویوتا ,رفور ,سراتو ,سوزوکی, ویتارا,toyota R4مناسب برای
میتسوبیشی میراژ ، ASX ، هوندا آکورد ، CRV ، HRV
نیسان پت فایندر ، پیکاپ ، تینا ، سافاری ، قشقایی ، جوک ، سرانزا
سوزوکی گرند ویتارا ، مزدا ۲ و ۳T ، لکسوس NX200T

هیوندای i30 ، کیا کارنز ، ریو ۵ ، فولکس گلف
ال ۹۰ ، سیمبل ، ساندرو ، کپچر ، ولوو C70
تویوتا ۲F ، ۳F ، کارینا ، کرونا ، کریسیدا ، لندکروز ، هایلوکس
یاریس ، پژو ۲۰۰۸ ، رانا ،پروتن جن ۲

باتری ۶۶ اوربیتال سمند, پژو ۴۰۵, پژو پارس ,پژو ,پرشیا سمند, سمند EF7 ,دنا ,دنا پلاس

باتری ۷۰ اوربیتال   هیوندایی ,هیوندایی سانتافه, لکسوس ,آزرا, تویوتا , تویوتا کمری ,تویوتا پرادو

باتری ۷۴ اوربیتال س

باتری سوناتا

 

باتری هیوندای سوناتا

باتری ماشین سوناتا

قیمت و خرید اینترنتی باتری  ماشین سوناتا با  خدمات تعویض در محل

 

هیوندای سوناتا فیست لیفت در سال ۲۰۱۴ تغییرات زیادی پیدا کرد تا وارد بازار ایالات متحده شود. سوناتا از آن خودروهایی بود که باعث شد دید جهان نسبت به خودروهای کره‌ای تفاوت زیادی پیدا کند. برخلاف خودروسازی ما خودروهای تولید شده در بازارهای مطرح جهان سال به سال از نظر ظاهری تفاوت زیادی با مدل‌های قبلی پیدا می‌کنند که سوناتا هم از این قاعده مستثنی نبود. از جمله این تغییرات به تغییرات چراغ‌ها، طراحی جدید بدنه و امکانات آن شاره نمود. با توجه به اینکه این خودرو در بازارهای خارجی و داخلی و خارجی موفق بوده لازم است کمی درباره باتری این خودرو صحبت کنیم.

باتری هیوندای سوناتا به دلیل موتور جلو بودن آن در قسمت جلویی اتومبیل، سمت راننده و در میانه آن قرار گرفته است. باتری سوناتا در زمان تولید با مشخصات ۷۰ آمپر و ۱۲ ولت در موتور نصب می‌شود. با توجه به اینکه سوناتا بازار خوبی دارد، خودروسازی کره‌ای برای نگهداشت مشتریان خود باتری اتمی را روی این مدل استفاده می‌کند. در ادامه به ارائه توضیحاتی در مورد نحوه خرید، مشخصات باتری، نحوه تغویض آن و مطالب دیگری که خوب است بدانید می‌پردازیم. پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

 

برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین انواع باتری ماشین سوناتا و یا تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

 

مشخصات و طول عمر باتری  ماشین سوناتا

 

ابعاد باتری هیوندای یا هیوندا سوناتا ۲۳*۱۸*۳۰ به ترتیب طول، عرض و ارتفاع است. در مورد مشخصات فنی باتری باتری هم باید بگوییم که باتری هیوندای سوناتا ۷۰ آمپر و ولتاژ آن ۱۲ ولت می‌باشد. طول عمر باتری شما، بستگی به چند عامل دارد. از جمله اینکه دینام خودرو ماشین سالم باشد یا خیر. برق دزدی داشته باشد یا خیر. میزان استفاده شما چقدر باشد. هر چه بیشتر استفاده شود طول عمر باتری کاهش می‌یابد. اما در حالت معمول و با توجه به اینکه باتری فابریک سوناتا اتمی است، طول عمری بیش از ۳ سال دارد. مصرف‌کنندگان اصلی باتری چراغ‌ها، سیستم‌های صوتی و دزدگیر هستند. در صورت استفاده موارد فوق به جز دزدگیر که ضروری است، باتری در زمان زودتری فرسوده خواهد شد.

مطالب مرتبط : باتری تیبا

انواع باطری سوناتا

 

باتری سوناتا در انواع اسیدی و اتمی در بازار وجود دارد. در هنگام خرید این خودرو باتری اتمی با جریان ۷۰ آمپری و ولتاژ ۱۲ ولتی به صورت فابریک نصب شده است. البته ما درباره خودروهای هیبریدی صحبت نمی‌کنیم. خودروهای هیبریدی ساختار برقی متفاوتی دارند. باتری‌های خودرو سوناتا هیبریدی ولتاژهای بسیار بالایی و حدود ۲۷۰ ولت دارند و در زیر صندلی عقب تعبیه شده‌اند. دیده شده برخی از تعمیرکاران به علت ولتاژ بالا بودن این نوع باتری از تعویض آن خودداری کردند. برگردیم به بحث انواع باتری‌های سوناتا معمولی. باتری‌های اتمی سوناتا دارای ۷۲ سلول هستند و طوری تعبیه شدند تا از کاهش سطح محلول الکترولیت باتری جلوگیری کنند. این باتری‌ها در بالای خود دارای چشمی نشانگر وضعیت باتری هستند. البته برای سوناتا باتری‌های اسیدی هم وجود دارند. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که از باتری اسیدی استفاده کند. باتری‌های اسیدی در گذشته بیشتر استفاده می‌شدند. پیشرفت نسل جدید باتری باعث جایگزین شدن نوع اتمی به جای اسیدی شده است. باتری‌های اسیدی حاوی محلولی از آب و اسید سولفوریک هستند. این باتری‌ها با گذشت زمان نیاز به افزودن آب مقطر دارند. چرا که سطح محلول الکترولیت آن‌ها به دلیل تبدیل شدن به گاز کاهش می‌یابد. که این باعث می‌شود چک کردن باتری نسبت به نوع اتمی در بازه زمانی زودتری انجام شود.

مطالب پربازدید : باتری پراید[

باطری مناسب سوناتا چیست؟

سیستم برقی این خودرو کشش نصب باتری تا ۸۰ آمپر را دارد. بنابراین باتری مناسب به نوع استفاده شما بستگی دارد. اگر از سیستم‌های صوتی و تصویری در ماشین خود استفاده می‌کنید، باتری که جریان بیشتری داشته باشد برای شما مناسب‌تر است. باتری‌های اتمی به دلیل داشتن طول عمر بالاتر و هزینه نگهداری کمتر، از باتری‌های اسیدی بهتر هستند. هر دو نوع باتری اسیدی و اتمی بسته به نوع استفاده شما برای خودرو مناسب هستند. در کل نمی‌توان با قطعیت گفت کدام باتری یهتر است. تجربه نشان داده باتری‌های اتمی کیفیت و طول عمر بهتری دارند. هر باتری خارجی الزاما خوب نیست. اما باتری‌هایی که کارایی آن‌ها در بازار ثابت شده‌ گزینه مناسبی هستند. شما می‌توانید از طریق تماس و ارتباط با ایران ‌باتری برای خرید باتری مناسب خود از ما مشورت بگیرید.

 

نصب و تعویض باتری سوناتا

پس از خریداری باتری، شما را تنها نخواهیم گذاشت. یکی از مزیت‌هایی که خرید از ایران‌باتری دارد این است هنگامی که باتری خود را تحویل گرفتید با برقراری تماس با ما می‌توانید همکاران ما را مطلع سازید تا پس از گرفتن آدرس شما نزد شما برسند. و باتری خودرویتان را تعویض نمایند. مزیت دیگر ما این است که متخصصان ما در ایران‌باتری به دلیل وجدان کاری، حتما از باتری شما تست خواهند گرفت. تا در صورت سلامت باتری و برق دزدی به شما اطلاع دهند تا از صرف هزینه اضافی جلوگیری نمایید. قیمت‌های باتری‌ها در فروشگاه ما با احتساب تحویل گرفتن داغی شما حساب شده‌اند. این کار باعث می‌شود از هزینه نهایی شما کاسته شود.

 

خرید باتری هیوندای سوناتا

جهت رفاه شما خریداران گرامی، در ایران‌باتری تلاش کرده‌ایم تا خرید شما هر چه راحت‌تر انجام شود. شما می‌توانید از طریق خرید اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت و ثبت سفارش باتری خود را خریداری نمایید. همچنین خرید باتری از طریق شماره‌گیری با تلفن نیز امکان‌پذیر است. روش بعدی مراجعه حضوری است. همکاران ما در ایران‌باتری آماده مشورت در خصوص باتری‌ها و قیمت‌ها به شما عزیزان هستند. روش حضوری برای آن دسته عزیزانی است که نمی‌دانند چه باتری برای خودرویشان تهیه کنند و یا می‌خواهند در همانجا باتریشان تعویض گردد. روش تلفنی و خرید اینترنتی از سایت نیز برای عزیزانی است که می‌خواهند از طریق عدم مراجعه ثبت سفارش انجام دهند. اگر شما در خصوص باتری اطلاعات کافی دارید روش‌های اینترنتی و تلفنی برای شما مناسب‌تر است.

 

قیمت باطری سوناتا

قیمت همواره عامل مهمی برای اکثریت افراد در خرید کالا بوده‌است. باتری خودرو در جریان‌ها و کیفیت‌های مختلفی ارائه می‌شوند. پس برای خرید باتری باید سقف بودجه‌ای اختصاص دهید. قیمت باتری اسیدی ارزان‌تر از باتری سیلد یا اتمی است. پس عامل اولی که موثر است نوع باتری است. همچنین تاریخ مانده از گارانتی باتری نیز عامل تاثیرگذاری در تعیین قیمت آن محسوب می‌شود. هرچه شدت جریان باتری زیادتر باشد باعث افزایش قیمت می‌شود. بنابراین باتری ۸۰ آمپری گرانتر از باتری ۷۰ آمپری است. کیفیت عامل بعدی است. باتری‌های با کیفیت امتحان خود را پس داده‌اند. پی با توجه به کارایی قیمت نیز تغییر پیدا می‌کند. باتری‌هایی که عملکرد خوبی داشته باشند تبدیل به برند می‌شوند. لذا قیمت بیشتر را نیز طلب می‌کنند. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت‌ها با ما تماس بگیرید.

 

سوناتا

در سال ۲۰۰۶ بود که خودرو سوناتا اولین‌بار به صورت گسترده‌تر وارد بازار کشورمان شد. با توجه به استقبال آن خودروسازی هیوندای مدل ۲۰۱۱ آن را با تغییرات زیادی به تولید رساند. آپشن‌ها و طراحی جدید و موتوری با عملکرد بهتر تغییراتی بودند که باعث رضایت بیشتر خریداران شدند. هیوندای سوناتا نه فقط در بازار ما بلکه در اروپا و ایالات متحده و سایر کشورها به طرز قابل توجهی مورد استقبال قرار گرفت. همچنین با توجه به مساله محیط زیست و اهمیت آن شرکت هیوندای در سال ۲۰۱۷ از مدل هیبریدی آن رونمایی کرد تا در زمینه مسولئیت اجتماعی خود را قدمی را بردارد. هیوندای سوناتا  تا کنون در مدل‌های محدود ( Limited )، جی ال اس ( GLS )، ال اف ( LF )، وای اف ( YF )، اس ای ( SE ) و اس ای ۲٫۰ (SE 2.0 T ) و مدل هیبریدی تولید و صادر شده است.این خودرو با توان موتور این خودرو ۱۷۷ اسب بخار، حجم موتور ۲۴۰۰ سی‌سی، ۴سیلندر و ۱۶ سوپاپ، گیربکس اتوماتیک، مصرف سوخت ترکیبی ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، استاندارد آلایندگی یورو ۵، ظرفیت باک ۷۰ لیتری و سایر امکانات رفاهی عرضه می‌شود.

باتری اسپورتیج

 

باتری اسپورتیج

☑️باتری مناسب خودروی اسپورتیج

مشخصات باطری ماشین مناسب خودروی اسپورتیج را بدانیم.

اگر باطری ماشین اسپورتیج شما دچار مشکل شده و قصد خرید باتری جدیدی دارید، راهنمایی‌های ما در این مقاله برای انتخاب باتری مناسب ماشین مورد نظرتان کمکتان می‌کند.

 

باتری ام وی ام x22

 

باتری ام وی ام X22

ام وی ام X22 محصولی نیم شاسی است که شرکت مدیران خودرو برای پاسخ به تقاضای مشتریان برای خودروهای شاسی بلند اقدام به تولید آن کرد. خودرویی با ظاهر بهتر از X33 که با توان ۱۰۵ اسب بخاری و حجم موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توجه مشتریان را به خود جلب نمود. ایران باتری نیز اقدام به عرضه باتری این خودرو نموده است.

باتری ام وی ام X22 یک باتری اتمی که با ظرفبت ۶۰ آمپر ساعت و ۱۲ ولتی است. باتری‌های برنا و صبا باتری از برندهای معروف باتری هستند که برای این خودرو عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید در مورد باتری ام وی ام ایکس۲۲ اطلاعات بیشتری کسب نمایید، در ادامه با ما همراه باشید.x

مشخصات و طول عمر باطری ام وی ام X22

باتری ام وی ام x22

طول عمر باتری در وهله اول به نوع استفاده شما از آن بر می‌ گردد. عمر مفید باتری ام وی ام ایکس ۲۲ حدود ۲ تا ۳ سال است. هنگام تحویل۶۰ خودرو از کارخانه باتری اتمی روی آن نصب شده است. باتری ام وی ام x22 60 آمپری و ولتاژ آن ۱۲ ولت است. این باتری برای مصارف عادی خودرو تعبیه شده است. این یعنی اگر قصد دارید تا برای خودرویتان از سیستم صوتی و یا لامپ های پرقدرت نصب نمایید، باید آن را تقویت نمایید. باتری‌ جز قطعات مصرفی خودرو است. یعنی طول عمر مشخصی دارد. به مرور و با گذشت زمان ضعبف شده و نیاز به تعویض دارد. ابعاد این باتری به صورت ۲۸ سانتی ‌متر طول ۱۷ سانتی‌متر عرض و ۱۹ سانتی‌متر ارتفاع است. ۲۸*۱۷*۱۹٫ توصیه می‌ شود جهت افزایش عمر باتری خودرو را هر چند روی مسافت کوتاهی راه ببرید.

مطالب مرتبط : باتری تیبا

انواع باتری ام وی ام X22

باتری اتمی و اسیدی پرشیا

در خودرو ام وی ام X22  می توان از انواع باتری ‌های اتمی و اسیدی استفاده نمود. با توجه به استقبال از باتری‌ های اتمی، این باتری‌ ها در بازار مشتری بیشتری دارند. هر چه بیشتر زمان می ‌گذرد تقاضا برای باتری اسیدی کمتر و کمتر می‌شود. باتری اسیدی قدیمی شده و نیاز به نگهداری بیشتری دارد. شما باید هر چند روز یکبار میزان محلول آن ( اسید سولفوریک و آب مقطر ) را چک نمایید. این باتری ‌ها به دلیل نوع ساختاری که دارند به مرور از حجم مایع درونشان کاسته می‌شود. باتری ‌های اسیدی دارای نشانه ‌گر هایی هستند که به شما نشان می ‌دهد که سطح مناسب محلول تا کجا باید باشد. آن‌ ها دارای تعدادی درب هستند که با باز کردن آن‌ها می‌توانید آب مقطر اضافه نمایید. همین عامل باعث شد تا باتری‌ های اتمی جای باتری ‌های اسیدی را بگیرند. باتری‌ های اتمی ام وی ام ایکس ۲۲ دیگر با کمبود آب مواجه نمی‌شوند. دلیل آن نوع صفحات و طریقه قرارگیری آن‌ها در کنار هم است. به جای درب، باتری اتمی دارای چشمی است. این چشمی وضعیت باتری را به شما نشان خواهد داد. بنابراین کافی است فقط به چشمی نگاه کنید تا بفهمید باتری در چه وضعیتی است. اگر چشمی به رنگ سبز باشد یعنی باتری شما سالم است. رنگ مشکی بیانگر ضعیف بودن باتری، و رنگ سفید به معنی اتمام عمر باتری است.

مطالب پربازدید : باتری پراید 

باطری مناسب MVM X22 چیست؟

باتری مناسب ام وی ام ایکس ۲۲ باید از نظر ابعاد و مشخصات ب سیستم برقی و فضای موتور سازگاری داشته باشد. بر روی ام وی ام ایکس ۲۲ بارتی‌های با ظرفیت بیشتر نیز قابل نصب هستند. اما باتری مناسب آن باتری است که حدود ۵ تا ۱۰ آمپر قوی‌تر باشد. تا در صورت استفاده از مواردی که در مطلب بالا گفته شد عمر بیشتری داشته باشد. باتری مناسب MVM X22 باید دارای ابعاد ۲۸*۱۷*۱۹ باشد تا مشکلی برای نصب ایجاد نکند. زیرا باتری‌های بزرگتر العاد بزرگتری نیز دارند.

 باتری مناسب ام وی ام ایکس ۲۲ اگر اتمی و جریان آن ۵ آمپر بیشتر از حد معمول بهتر است. باتری‌های مناسب ام وی ام X22  در بازار، باتری‌های برنا، صبا، اوربیتال وان هستند. همچنین به دلیل ممنوعیت واردات باتری‌های اروپایی، مارک‌های کره‌ای دلکور، اطلس و شارک نیز از بهترین باتری‌های موجود در بازار هستند.

نصب و تعویض باتری:

ایران باتری خدمت نصب و تعویض باتری در محل را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. هنگامی که باتری خود را به صورت غیرحضوری خریداری نمودید، با ما تماس بگیرید. با برقراری تماس با ما و به اشتراک گذاشتن آدرس خود، همکاران ما نزد شما خواهند رسید. خدمت دیگری که ارائه می ‌دهیم تست باتری است. به دلیل وجدان کاری و اصول اخلاقی کسب و کار، همکاران ما از باتری شما تست خواهند گرفت. با این کار شما نیز از خرابی باتری خود نیز مطمئن شده و یا در صورت سلامت آن از تعویض آن خودداری می‌نمایید. پس از تعویض باتری برای کاهش هزینه نهایی داغی باطری را به همکارمان تحویل دهید.  همانطور که گفته شد قیمت‌ها با احتساب تحویل داغی محاسبه شده‌اند.

خرید باتری 

 

ایران باتری این امکان را برای شما فراهم کرده تا از طریق روش‌های حضوری و غیر حضوری اقدام به خریداری باتری مورد نیاز خود نمایید. همچنین شما در هر یک از روش‌های فوق می‌توانید از امکان مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید. شما می‌توانید از طریق مراجعه حضوری اقدام به خرید باتری ام  وی  ام ایکس ۲۲ نمایید. آدرس ما در انتهای صفحه درج شده است. همچنین راه دیگر ما و شما تماس تلفنی است. با مشاهده نمونه باتری‌ها در صفحه و یا تحقیق و بررسی از طریق تماس، می‌توانید باتری دلخواه خود را سفارش دهید. همچنین با مراجعه به وب‌ سایت و انتخاب محصول خود نیز می‌توانید ثبت سفارش نمایید.

ما در فروشگاه ایران باطری مفتخریم تا باتری دلخواه شما را با قیمت و سود کمتری نسبت به سایر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین به شما ارائه کنیم.

 

 

قیمت باتری

 

قیمت باتری ام وی ام به چند عامل بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به مارک، نوع باتری، گارانتی و آمپر آن اشاره کرد. مارک و برند باتری به دلیل شناخته شدن و اثبات کارایی آن در تعیین قیمت تاثیرگذار است. به عنوان مثال باتری‌ کره‌ای از باتری داخلی گرانتر است. عامل دیگر که در قیمت باتری تاثیرگذار است نوع باتری است. باتری اتمی به دلیل نو و جدید بودن، استفاده از تکنولوژی جدیدتر و عدم کاهش سطح محلول آن، از باتری اسیدی گرانتر است. همچنین اگر باتری دارای گارانتی باشد یا خیر، و یا تاریخ اتمام گارانتی باتری نزدیک باشد یا مدت زیادی مانده باشد، در میزان قیمت آن تاثیر دارد. مورد دیگر اینکه جریان باتری هر چه بیشتر باشد، قیمت آن نیز گرانتر است. نکته‌ آخر اینکه تحویل داغی باتری نیز در قیمت آن موثر است. قیمت‌ های محاسبه شده باتری با تحویل داغی آن در نظر گرفته می‌شوند.

mvm x 22 

X22 نسبت به مدل قبلی یعنی X33 ظاهری شیک‌تر و اسپرت‌تر دارد. علاوه بر بیرون، داخل نیز همین گونه است. طراحی زیبا  و تودوزی دو رنگ آن حسی خوشایند به خریداران ارائه می‌دهد. طراحی خودرو به گونه ‌ای است که دیگر کسی خودروسازهای چینی را دست کم نمی‌گیرد. علاوه بر ظاهر امکانات رفاهی خوبی نیز برای ام وی ام X22 در نظر گرفته شده است. در ساخت ام وی ام X22 از قطعات با کیفیتی نظیر بوش و کانتیننتال استفاده شده که نشان دهنده کیفیت خوب این خودرو است. ایکس ۲۲ در دو مدل دنده دستی و خودکار عرضه می‌شود. حجم موتور ۱۵۰۰ سی‌سی، حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت، باک ۵۰ لیتری، مصرف سوخت ترکیبی حدود ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو ۵ از بارزترین مشخصات این خودرو است.

قیمت باتری mvm x33

باتری ام وی ام ایکس ۳۳

قیمت و خرید اینترنتی باتری ام وی ام ایکس ۳۳ با خدمات تعویض و نصب رایگان در محل

باتری فابریک ام وی ام ایکس ۳۳ هنگام تحویل از نوع ۱۲ ولت با جریان ۷۰ آمپر می‌باشد. ضمنا این باطری اتمی است!

باتری ام وی ام X33

شرکت خودروسازی MVM زیرمجموعه شرکت چری است. با توجه به اینکه روز به روز به محبوبیت خودروهای کراس اور نظیر  MVM x33 افزوده می‌شود، بد نیست کمی در مورد آن صحبت کنیم. ام وی ام X33 در سال ۲۰۰۶-۲۰۰۵ برای نخستین بار وارد بازار شد.  اگرچه نسخه اولیه تقاضای زیادی نداشت. درنتیجه شرکت چری به فکر ایجاد تغییراتی در ظاهر و امکانات رفاهی آن افتاد. که بعد از آن مدل‌های ایکس ۳۳ نیو و x33 اسپرت تولید و عرضه شد. قیمت و مصرف سوخت مناسب نسبت به خودروهای شاسی بلند از مزایا و کیفیت ساخت قطعات پایین و موتور ضعیف از جمله مهمترین معایب این خودرو به حساب می‌آیند.

باتری MVM x33 در قسمت جلوی موتور و پشت چراغ و در سمت راننده قرار گرفته است. ابعاد باطری X33 به صورت ۲۶*۱۸*۲۳ (طول، عرض، ارتفاع). ام وی ام X33 خودرویی است که بر روی آن باتری‌های ۶۰ الی ۸۰ آمپر را می‌توان نصب نمود.بسته به کارکرد و نوع استفاده شما، باید باتری با جریان متفاوتی را خریداری نمایید. از جمله اینکه نصب لامپ پر مصرف و یا سیستم‌های صوتی که دارای آمپلی‌فایر برای تقویت جریان برق هستند، باعث مصرف بیشتر جریان برق می‌شوند. بنابراین برای افزایش عمر باطری، ناچار به استفاده از باتری قوی‌تر می‌باشید.

 

در ادامه با ما همراه باشد تا در مورد انواع باتری، قیمت‌ها و نحوه نصب باتری ام وی ام ایکس ۳۳ با شما بیشتر صحبت کنیم.

 برای اطلاع از قیمت، خرید و سفارش آنلاین انواع باتری X33 و یا تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

مشخصات و طول عمر باتری

 

صرف نظر از جنس و نوع ساخت هر باتری، نحوه استفاده از آن نیز مهم است. بنابراین طول عمر یک باتری در خودرو دو مشتری با هم متفاوت است. به طور معمول هر باتری اسیدی حدود ۲سال و یا کمتر، و باتری اتمی بین ۲ الی ۳ سال است. باتری فابریک ام وی ام X33 دارای ابعاد ۲۶*۱۸*۲۳ (طول، عرض، ارتفاع). می‌باشد.باتری قطعه‌ای است که طول عمر مشخصی دارد. اگر بهترین استفاده را از آن ببرید باز هم  به مرور زمان فاسد شده و خراب می‌گردد. نحوه استفاده و نگهداری از باتری در تعیین طول عمر آن مفید است. اگر در حالت خاموش از باتری تا حدود زیادی استفاده نمایید باعث کاهش عمر آن می‌شود. هیچگاه نباید باتری را به طور ۱۰۰ درصدر تخلیه نمود. همچنین مصرف‌کننده‌هایی نظیر سیستم صوتی و امثال آن باعث کاهش عمر باتری MVM x33 خواهند شد. از همه اینها گذشته باتری نباید در معرض حرارت مستقیم موتور قرار گیرد. گذاشتن یک کاور برای آن باعث کمک به عمر یک باتری می‌شود.

مطالب مرتبط : باتری تیبا

انواع باطری MVM x33

 

پس از شناخت کلی خودرو به معرفی انواع باتری MVM x33 خواهیم پرداخت.  باتری‌های موجود در بازار برای X33 دو نوع معمولی و خشک هستند. باتری معمولی به نام باتری تر یا اسیدی نیز معروف است. این باتری دارای محلول اسیدی می‌باشد. باتری خشک نیز برخلاف تصور عموم دارای محلو است. اما به علت نوع مواد سازنده آن از حجم محلول کاسته نمی‌شود. بنابراین نیازی به افزودن آب مقطر ندارد. به همین علت به آن باتری خشم می‌گویند. عیب بزرگ باتری اسیدی کاهش سطح محلول و در نتیجه مراقبت بیشتر است. برخلاف باتری اسیدی این نگهداری در باتری اتمی دیده نمی‌شود. مزیت باتری اسیدی هزینه کمتر آن نسبت به نوع اتمی است. اما در مقابل باتری اتمی دارای عمر طولانی‌تری است. و این در دراز مدت به صرفه است.

مطالب پربازدید : باتری پراید

باطری مناسب X33 چیست؟

همواره تاکید داریم که باتری مناسب MVM x33 باید باتری‌ای با جریان حدود ۶۵ لی ۷۰ آمپر باشد. استفاده از باتری با جریان بالا در X33 امکان‌پذیر است. اما باید مراقب باشید. هر خودرویی سیستم برق‌کشی کخصوص به خود را دارد. در صورت استفاده از جریان بیشتر امکان خطاها و ارور‌ها در کامپیوتر ماشین و نمایش آن در چراغ‌های پشت آمپر وجود دارد. از این گذشته تحمل سیستم سیم کشی نیز مهم است. نکته دیگر اینکه باتری‌هایی که جریان بالاتری دارند بزرگتر از حد معمول هستند. بنابراین به این نکته نیز توجه داشته باشید. اگر تمایلی به هزینه زیادی برای تعویض باتری ندارید، نوع اسیدی برای شما مناسب است. همچنین باتری مناسب برای کسانی که قیمت در اولویت بعدی می‌باشد نوع اتمی توصیه می‌شود.

باتری مناسب X33 باید ابعاد استاندارد داشته باشد. در قسمت مشخصات و طول عمر به آن اشاره نمودیم. با توجه به اینکه امروزه مشغله زندگی افراد به گونه‌ای است که وقت کمی برای چک نمودن باتری ندارند، بنابراین باتری اتمی از این نظر برای آن‌ها بهتر است. بهترین باتری‌های ایرانی برای ام وی ام X33 سوزوکی، اوربیتال وان، صبا باتری و برنا باتری است. همچنین بهترین محصولات کره‌ای برندهای دلکور، شارک، پوما و هگزا هستند.

 

بیشتر بخوانید : باتری ماشین

قیمت

برای بعضی مشتریان دغدغه محسوب می‌شود. بنابراین تصمیم گرفتیم تا عواملی که باعث تعیین قیمت یک باتری می‌شئند را بررسی نماییم. عوامل مختلفی در قیمت باتری ام وی ام X33 تاثیرگذارند که مهمترین آنها به شرح زیر است. جریان باتری رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد. هر چه جریان بیشتر باشد، توان باتری بیشتر و قیمت آن نیز گرانتر می‌شود. در مورد نوع باتری نیز باید گفت که باتری اتمی قیمت بیشتری نسبت به اسیدی دارد. طول عمر بیشتر و تکنولوژی جدیدتر آن عامل اصلی قیمت بالاتر این نوع باتری است. همچنین گارانتی یک باتری باعث می‌شود که خریدار نسبت به آن محصول اطمینان بیشتری نماید. خدمات پس از فروش گارانتی باعث قیمت بیشتر آن می‌شود. عامل دیگر برند یک باتری است. باتری‌هایی که برند شده‌اند امتحان خود را پس داده و از این بابت که کارایی آن‌ها ثابت شده است، پول بیشتری را نیز می‌طلبند. مورد آخر نیز باتری‌های داخلی و خارجی است. طبیعی است باتری وارداتی بنا به دلایل گمرکی و تعرفه‌های آن هزینه بیشتری دارند.

 

خرید باتری

ما در ایران باتری در تلاشیم تا شما با آسودگی خاطر خرید باتری مورد نیاز خود را انجام دهید. شما می‌توانید از طریق روش حضوری و غیرحضوری نسبت به خرید خود اقدام فرمایید. در روش حضوری به آدرس ما که در انتهای صفحه درج شده است، مراجعه نمایید. پس از انتخاب باتری خود همکاران ما در اسرع وقت بباطری ام وی ام X33 شما را تعویض خواهند نمود. روش غیر حضوری به دو صورت است. روش تلفنی و خرید اینترنتی. در روش تلفنی با برقراری تماس با ما می‌توانید مشاوره رایگان دریافت نمایید و نسبت به خرید باتری اقدام فرمایید. در روش خرید اینترنتی با مراجعه به قسمت محصولات و بررسی آن‌ها می‌توانید باتری مورد نظر خود را سفارش دهید. ما در فروشگاه ایران باطری مفتخریم تا باتری دلخواه شما را با قیمت و سود کمتری نسبت به سایر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین به شما ارائه کنیم.

نصب و تعویض باتری

نگران نصب و تعویض باتری X33 خود نباشید. از مزیت‌های خرید از ایران باتری خدمت تعویض در محل آن است. پس از آنکه باتری خود را تحویل گرفتید با ما تماس گرفته و آدرس خود را با ما در میان بگذارید. سپس همکاران ما برای تعویض آن نزد شما خواهند آمد. قبل از هرگونه نصب باتری، از آن تست گرفته تا از خرابی آن آگاه شوند. با این کار اگر باتری شما سالم باشد از هزینه بیهوده جلوگیری می‌کنید. قیمت‌های اعلام شده از سوی همکاران ما با احتساب تحویل داغی ارائه می‌شوند. بنابراین در هنگام تعویض باتری داغی آن را به همکاران ما تحویل دهید. با این کار از هزینه نهایی شما کاسته خواهد شد. مشتریانی که به صورت حضوری  باتری خود را خریداری نموده‌اند بلافاصله پس از خرید نسبت به تعویض باتری آن‌ها اقدام خواهد شد.

ام وی ام ایکس ۳۳

ام وی ام ایکس ۳۳ نامی است که به خودروی تیگو۳ در ایران گفته می‌شود. در واقع MVM نامی است که شرکت مدیران خودرو برای واردات محصولات چری انتخاب کرد. اگر کمی X33 جدید را با مدل قدیمی آن مقایسه کنید، شاهد پیشرفت صنعت خودروسازی چین خواهید بود. طراحی بهتر و زیباتر آن به وضوح دیده می‌شود. با توجه به رنج قیمتی که این خودرو دارد موتور خوب و قوی‌تری نسبت به رقبا دارد. طراحی جدید داخل کابین، امکانات بیشتر نسبت به مدل قبلی و سواری خوب از مزیت‌های X33 می‌باشد.  ام وی ام ایکس ۳۳ دارای موتور ۲۰۰۰ سی‌سی، ۴سیلند با ۱۶ سوپاپ، حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت، گیربکس ۷سرعته و باک ۵۵ لیتری است. ایکس ۳۳ در ایران در دو مدل اسپرت و ساده ارائه می‌شود.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
<-blogads->