قیمت باتری برنا باتری

 

خرید باطری برنا

باتری برنا

خرید حضوری و آنلاین انواع باتری برنا ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴، ۸۰، ۸۸ آمپر با قیمت ارزان و خدمات تعویض و نصب در محل

باتری برنا برای خودرو سواری با چه آمپرهایی تولید می‌شود؟

باتری برنا با ظرفیت 45 تا ۲۰۰ آمپر تولید می‌شود. البته خودروهای سواری سبک از باطری ۵۵ تا ۸۰ آمپر آن استفاده می‌کنند.

باتری برنا ساخت کدام کارخانه باطریسازی است؟

مزیت استفاده از باطری برنا برای خریداران چیست و چرا متخصصین برق خودرو استفاده از آن را توصیه می‌کنند؟

خرید باطری برنا از فروشگاه ایران باتری چه مزایایی نسبت به سایر فروشگاه‌های دارد؟

باتری برنا Borna

کارخانه برناباتری به عنوان یک برند معتبر ایرانی، باطری برنا را با آمپراژهای گوناگون و کیفیت بالا تولید می‌کند. تولید باتری برنا در آمپراژ گوناگون باعث می‌شود تا مالکان خودرو متناسب با نوع ماشین و نیاز خود محصول موردنظرشان را خریداری نمایند. کیفیت بالای ساخت باطری Borna باعث شده تا متخصصین این حرفه به راحتی به آن اعتماد می‌کنند. تلفیق تکنولوژی و مواد اولیه مناسب به این باتری هویت خاص و موثری بخشیده است. یکی از ویژگی‌های ممتاز باتری برنا قیمت مناسب آن برای خریدار است. همین امر توجه بازار را به سمت آن جلب کرده است.

در ادامه این مطلب درباره باطری برنا مطالب بیشتری خواهید آموخت و شیوه خرید آن با قیمت مناسب نیز در اختیار شما مشتریان عزیز و مالکین خودرو قرار خواهد گرفت. با ایران باطری همراه باشید.

باطری برنا

باتری برنا به عنوان مهم‌ترین محصول کارخانه تولید کننده آن بین متخصصین برق خودرو جایگاه ویژه ای دارد. کارخانه برنا به مصرف کنندگان این اطمینان را می‌دهد که با خیال آسوده محصولات آن را خریداری و استفاده نمایند. محصولات دیگر برنا عبارتند از :

باتری زیتکس

باتری سحر

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت، چگونگی خرید و سفارش آنلاین انواع باطری برنا همراه با خدمات تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

انواع باطری برنا

باتری برنا در دو نوع اسیدی و اتمی تولید می‌شود، البته در سالهای اخیر بیشتر تمرکز این شرکت بر تولید باتری اتمی آن است. پرکاربردترین آمپراژ باطری برنا ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۰، ۷۴ و ۸۰ آمپر هستند. باتری Borna می‌تواند برای ماشین‌هایی همچون پراید، تیبا، پژو۴۰۵، پژو ۲۰۶، سمند، پرشیا، ال۹۰، دنا، ساینا، رانا،هایما، زانتیا و… مورد استفاده قرار بگیرد.

سایز و اندازه باطری برنا متناسب با آمپر آن افزایش می‌یابد. به عبارت دیگر هر چه ظرفیت آن بیشتر باشد، اندازه آن نیز بزرگتر است. رانندگان خودروهای سواری سبک از باتری ۱۲ ولت و مالکان ماشین‌های سنگین نیز از نوع ۲۴ ولت باطری برنا استفاده می‌کنند.

باتری اتمی و اسیدی برنا

آیا می‌دانستید کارخانه برناباطری دومین کارخانه ساخت باتری در ایران می‎‌باشد و در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است؟ از همان سال تاکنون این کارخانه همواره محصولات جدیدی روانه بازار کرده است…

برنا باتری

اگر در جست و جوی یک باتری مناسب برای خودرو خود هستید ما به شما باطری Borna را پیشنهاد خواهیم کرد.

قیمت

اگر تا به حال اقدام به خرید محصولی مانند باتری ماشین کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که بین برندهای مختلف آن اختلاف قیمت زیادی وجود دارد. حتی در بسیاری از موارد برای یک برند باتری با یک ظرفیت مشخص در فروشگاه‌های مختلف حتی تا ۳۰ درصد اختلاف قیمت دارند. اگر در اینترنتی گشتی زده باشید متوجه خواهید شد که قیمت باتری برنا نیز شامل همین قانون می‌باشد و در فروشگاه‌های مختلف با قیمت متفاوت به مشتریان فروخته می‌شود. مطمئنا همه افراد ترجیح می‌دهند باتری مناسب را با قیمت ارزان تر خریداری کنند.

ایران باتری به عنوان نماینده رسمی شرکت برنا باطری محصولات این کارخانه را با ارزان‌ترین قیمت موجود در بازار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به طور تقریبی قیمت باتری Borna در فروشگاه ایران باطری ۱۵ تا ۲۵ درصد ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌های آنلاین یا فروشگاه‌های حضوری است. این مهم با کاهش سود حاصل از فروش و داشتن نمایندگی رسمی برنا باتری برای ما محقق شده است.

 

خرید

خرید باتری برنا مانند تمامی محصولات فروشگاه ایران باطری به روش‌های مختلف امکان‌پذیر است. همکاران ما در این فروشگاه برای رفاه حال شما مشتریان هر دو امکان خرید حضوری و غیرحضوری را ایجاد کرده‌اند. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید آنلاین باطری برنا از بخش فروشگاه سایت ایران باتری اقدام نمایید و ضمنا با سایر محصولات ما  و اطلاعات مرتبط با آنها نیز آشنا شوید. روش خرید آنلاین باتری برنا با توجه به درگاه پرداخت مطمئن سایت ایران باطری کاملا به صورت امن انجام می‌شود.

خرید حضوری می‌تواند یک گزینه دیگر برای سایر مشتریان باشد که تجربه خوبی از خریدهای آنلاین قبلی خود از سایت‌های دیگر ندارند. برای رفاه و اطمینان خاطر این افراد امکان خرید باتری برنا به صورت حضوری نیز در فروشگاه ایران باتری فراهم است. کافی است شما به محل فروشگاه ما مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید با یک تماس با ایران باتری محصول موردنظر خود را در محل موردنظرتان تحویل گرفته و سپس وجه آن را پرداخت کنید.

نصب و تعویض

فروشگاه ایران باتری با سالها فعالیت در زمینه عرضه انواع باتری ایرانی و خارجی، به مشتریان خود خدمات ویژه ای ارائه می‌کند. نخست لازم به ذکر است که احتمالا اگر مطالب این صفحه را خوانده باشید، در زمان تعویض باتری ماشین خود تصمیمتان این است که باتری برنا را با باطری قبلی خود تعویض کنید. در این حالت اگر یک فرد معمولی باشید که به صورت تخصصی از برق خودرو اطلاع نداشته باشد برای تعویض و نصب باتری خود با مشکل روبه‎‌رو خواهید شد.

فروشگاه ایران باتری جهت رفاه شما مردم عزیز انواع خدمات تعویض و نصب باتری برنا را در محل موردنظر شما به صورت رایگان انجام می‌دهد. ضمنا قبل از تعویض باتری شما با یک باتری Borna تست سلامت دینام و سایر تست‌های مربوطه را از خودرو شما خواهد گرفت. در این حالت اگر مشکل مربوط به باتری شما نباشد همکارمان به شما اطلاع می‌دهد تا هزینه اضافی پرداخت نکنید. هدف ما این است که شما با رضایت کامل و کمترین هزینه باتری خودرو خود را تعویض یا نصب کنید.

<-blogads->