صباباتری

 

 صباباتری یک نام درخشان و ماندگار در صنعت ساخت باطری خودرو کشور است. این کارخانه محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی تولید می‌نماید. شرکت صباباطری با ارائه محصولات متنوع توانسته است رضایت مشتریان خود را در ایران و منطقه تامین نماید. کارخانه صباباتری با به کارگیری دانش روز و فناوری‌های پیشرفته پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان خود است.

شرکت صباباطری با داشتن سه زیرگروه در تولید سه نوع محصول متفاوت مهارت دارد. گروه شهید درخشان که وابسته به وزارت دفاع است و باتری‌های استارتی با نام باتری نور تولید می‌کند. گروه شهید حاج امینی که باتری‌های صنعتی مورد نیاز کارخانجات را با نام باتری صدر تولید می‎نماید. گروه شهید عارفی نیز فلزاتی نظیر سرب، مس و آجر نسوز را تحت عنوان ذوب فلزات فجر تولید می‌کند.

شرکت صبا باتری امروزه با تولید انواع مختلف باطری خودرو، سهم مهمی در بازار این محصول در ایران دارد. ضمنا کارخانجات صبا باتری نقش اصلی در تامین انرژی سازمان‌ها و بخش‌های مختلف کشور را دارند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با شرکت صباباتری و انواع باتری خودرو تولید این شرکت و قیمت خرید آن آشنا شوید.

خرید اینترنتی صبا باطری

برای کسب مشاوره و گرفتن قیمت، چگونگی خرید و سفارش آنلاین انواع باتری خودرو تولید شرکت صباباتری به همراه خدمات تعویض و نصب در محل با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ یا ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید.

طول عمر و ضمانت

صباباتری به عنوان اولین و قدیمی‌ترین برند تولید باتری خودرو برای تمامی محصولات خود موفق به اخذ نشان استاندارد شده است. باطری که وظیفه تامین برق خودرو را دارد توسط دینام شارژ می‌شود. عمر باطری خودرو با چگونگی نگهداری آن ارتباط مستقیم دارد. پس با رعایت نکات مرتبط با آن طول عمر باتری خود را افزایش دهید. صباباتری با تولید باتری‌هایی با ظرفیت‌های گوناگون نیاز تمامی خودروهای داخلی و خارجی بازار ایران را برطرف نموده است. همین امر باعث شده است که ماشین‌های بسیاری در بازار به صورت فابریک این باتری را بر روی خود نصب داشته باشند.  صباباتری محصولات خود را با گارانتی ۶ و ۱۲ ماهه به مشتریان تحویل می‌دهد. گارانتی ۱۲ماهه مخصوص باتری‌هایی با حداکثر حدود ۹۰ آمپر می‌باشد. باتری‌هایی هم که آمپری بین ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر دارند از گارانتی ۶ماهه برخوردار هستند. بررسی‌ها نشان داده است محصولات صباباتری از کیفیتی برخوردار هستند که حداقل در دو سال اول بدون مشکل کار می‌کنند. این مدت برای عمر یک باتری میزان قابل قبولی می‌باشد.

انواع تولیدات صباباتری

صبا باتری متناسب با نوع خودرو و نحوه استفاده شما از باتری خودرو انواع مختلف آن را تولید نموده است. هر کدام از این مدل‌های باتری ویژگی‌ها و قابلیت مختص به خود را دارند. با توجه به آنکه این کارخانه انواع باطری اسیدی و اتمی را با آمپراژ مختلف برای ماشین‌های سبک و سنگین تولید می‌نماید بهتر است درباره انواع مختلف آن اطلاعاتی داشته باشید.

باتری واریان

باتری واریان یکی از تولیدات شناخته شده و پرکاربرد صباباطری می‌باشد. این نوع باتری در محدوده آمپر ۵۰ تا ۱۰۰ تولید می‌شود . برای خودروهای سواری بسیار مناسب است. واریان از انواع اتمی باطری ماشین می‌باشد. قیمت مناسب و کارایی بالا از دلایل محبوبیت این نوع باتری است. ضمنا برند واریان گارانتی ۱۲ماهه دارد که نشان از اطمینان تولیدکننده به محصول خود است.

باتری آرمو و نیوآرمو

باتری آرمو که با نام نیوآرمو نیز شناخته می‌شود یکی از محصولات قدیمی و خوشنام شرکت صباباطری است. باتری اسیدی آرمو در آمپر ۵۰ تا ۶۰ مخصوص خودروهای سبک و در آمپر ۹۰ تا ۱۲۰ مخصوص خودروهای نیمه سنگین تولید می‌شود. اگر قصد دارید در خودروی خود از باتری اسیدی استفاد کنید مطمئنا باتری آرمو یا همان نیوآرمو تولیدی صباباتری می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

باتری سهند

باتری سهند با تولید هر دونوع باتری اسیدی و اتمی نیاز تمامی مشتریان را پاسخ می‎‌دهد. برند سهند کیفیت بالایی دارد و در آمپر ۵۰ تا ۲۰۰ برای تمامی خودروهای سبک و سنگین می‌توان از آن استفاده کرد. باتری سهند در آمپر ۵۰ تا ۹۰ به صورت اتمی و در آمپر ۹۰ تا ۲۰۰ به صورت اسیدی تولید می‌شود. باتری سهند در شرایط آب و هوایی متنوع می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت و خرید