لیست قیمت باطری کومهو

 

باتری ماشین کومهو

باتری کومهو

قیمت باتری کومهو KUMHO 

کارخانه تولیدی صنعتی وایا باتری صدرا رد سال ۱۳۹۰شروع به تولید کرده 

وبا بهره گیری از مدرنترین ماشین الات و دانش فنی روز و مدرن جهان

و با هدف محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با برندهای معتبر داخلی و

خارجی و نیز جهت نیاز داخل و صادرات اقدام ب احداث کارخانه تولید

باطری در شهرک شکوهیه قم نموده.

یکی از محصولات این کمپانی تولید باطری ماشین برند کومهو است

باتری ماشین کومهو تشکیل شده از  صفحات  کلسیمی اسپند و  از 

از نوع MF  یعنی  باطری بدون نیاز به نگهداری که در اصطلاح  در 

ایران به عنوان باتری اتمی یا خشک شناخته میشود. این  باطری 

ماشین با برند باتری کومهو محصولی با کیفیت و با قابلیت استارت 

بالا در هوای منفی ۲۰ درجه و طول عمر بالا عرضه شده است.

باتری کومهو یکی از محصولات مهم کارخانه وایاصدرا است. تکنولوژی فوق العاده ساخت و کیفیت و قدرت بالای آن باعث شده تا این باطری موفق به اخذ گواهی های بین المللی داخلی و خارجی شود. این باتری بین کارشناسان برق خودرو از مقبولیت بالایی برخوردار می‌باشد. باتری کومهو برای خودروهای سواری سبک با مصرف کم و همچنین برای ماشین های سنگین مانند کامیون تریلی اتوبوس به کار برده می‌شود. اگر قصد خرید باتری ماشین باکیفیت را دارید، باتری کومهو KUMHO وایاصدرا یک انتخاب مناسب برای شما می‌باشد.

قیمت باتری کومهو KUMHO

ایران باتری به عنوان مرجع تخصصی اطلاع رسانی درباره انواع باتری خودرو و همچنین بزرگترین فروشگاه آنلاین فعال در این زمینه انواع باتری KUMHO را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب به شما ارائه می کند. شما می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری از خدمات ایران باتری برای خرید، نصب و تعویض باتری کومهو خود بهره مند شوید. قیمت انواع باطری KUMHO با ظرفیت‌های گوناگون در فروشگاه ایران باتری موجود است.

خرید باتری کومهو

برای خرید باتری کومهو وایاصدرا به صورت حضوری می توانید به آدرس فروشگاه ایران باتری مراجعه نمایید. برای خرید غیرحضوری نیز می توانید به دو روش اقدام کنید. به صورت تلفنی با همکاران ما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید یا از طریق همین وبسایت سفارش خود را ثبت نمایید.

با خرید از ایران باتری هزینه ارسال برای شما رایگان خواهد بود و ضمنا پیک نصاب آن را به طور رایگان برای شما نصب خواهد کرد. این خدمات رایگان باعث خواهد شد هزینه نهایی باطری برای شما کاهش یابد و قیمت آن برای شما به صرفه باشد.

نمایندگی باطری کومهو